7 مرحله آسان برای راه اندازی حساب کاربری

مهم نیست که کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است، باید از خود بپرسید: آیا من برای تجارت به TikTok نیاز دارم؟ نمی توان انکار کرد که TikTok از زمان تأسیس بسیار محبوب شده است. TikTok به کاربران این امکان را می‌دهد تا از خود در حال همگام‌سازی لب، رقصیدن یا حتی اجرای طرح‌ها، فیلم‌برداری کنند. فرقی نمی‌کند یک سلبریتی، تأثیرگذار باشید یا فقط می‌خواهید یک حساب کاربری برای کسب و کارتان راه‌اندازی کنید، TikTok می‌تواند به شما کمک کند تا به مردم دسترسی پیدا کنید.

7 مرحله آسان برای راه اندازی حساب کاربری

اگر به دنبال راه‌اندازی یک حساب TikTok برای تجارت هستید، به جای درستی آمده‌اید. ما توضیح خواهیم داد که TikTok چیست، چگونه کار می کند و مراحل آسان خود را برای ایجاد حساب TikTok شما به اشتراک می گذاریم.

 

 

TikTok چیست؟

TikTok یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای کوتاه را تماشا کرده و ایجاد کنند. ویدیوها می توانند از پنج ثانیه تا سه دقیقه باشند و به راحتی می توانید جلوه های ویژه را ویرایش یا اضافه کنید. TikTok همچنین دارای یک کتابخانه موسیقی گسترده است که می توانید برای افزودن آهنگ به ویدیوهای خود به آن دسترسی داشته باشید. با بیش از 1.1 میلیارد کاربر فعال ماهانه، TikTok به پلتفرم “It” برای مشاغل، برندها و سازندگان تبدیل شده است.

 

انواع حساب های TikTok
برنامه tiktok در آیفون xs

TikTok برای اندروید و آیفون در دسترس است و یک برنامه برای موبایل است. تصویر از طریق Unsplash
TikTok دو سطح از نوع حساب دارد: شخصی و حرفه ای. با یک حساب شخصی، هیچ تحلیل یا بینشی وجود ندارد، اما همچنان می‌توانید از آخرین روندها لذت ببرید و ویدیو بسازید. اگر به دنبال یک نمایه حرفه ای تر در TikTok با دسترسی به تجزیه و تحلیل و بینش هستید، ممکن است یک حساب حرفه ای چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

دو نوع حساب حرفه ای وجود دارد:

TikTok برای کسب و کار دسترسی انحصاری به منابع تخصصی را ارائه می دهد که به کسب و کارها و برندها کمک می کند تا استراتژی های محتوای قوی خود را ارتقا دهند. این حساب به شما امکان می دهد معیارهای عملکرد، بینش مخاطبان و ابزارهایی را که به شما در تبلیغ و بازاریابی محصول یا خدمات خود کمک می کند، ردیابی کنید.
TikTok برای سازندگان به کاربران اجازه می دهد فضای خلاقانه تری داشته باشند. گزینه های کمتری برای تبلیغات و بازاریابی دارد، اما هنوز هم تمام تحلیل ها و بینش هایی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، دارد. یکی از بهترین ویژگی های یک حساب ایجاد کننده، صندوق ایجاد کننده و ارتقاء پرسش و پاسخ است. کاربران می توانند با فالوورهای خود تعامل بیشتری داشته باشند.

https://99designs.com.sg/blog/marketing-advertising/tiktok-for-business/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.