آیا آینده دست تصاویر سه بعدی است؟
تصاویر سه بعدی چیز تازه ای نیستند که بخواهیم آن را برای نسل جدید بدانیم، اما استفاده از عکس و ساختار سه بعدی در متن و تصویر در برخی جایگاه ها و فرم های نمایشی، خصوصا بخش تبلیغات با وجود اینکه موضوع تازه ای نیست اما موضوع همواره جذابی است.
تصاویر 3d جذاب بسیاری دارند و در دید مخاطب همواره یک نمایش جذاب است. خصوصا اگر بخواهید در تبلیغات بنری از ان ها استفاده کنید. بر خلاف فتوشاپ که یک نرم افزار دو بعدی ساز است. برای طراحی عناصر سه بعدی پیچیده و خارق العاده می بایست از نرم افزار های دیگری مانند Autodesk 3d Max استفاده نمایید.
اینکه از سه بعدی می توان در طراحی بنر متحرک گیف استفاده نمود یا خیر،باید دید که در چه شرایطی و در چه ابعادی و … از 3d میخواهید استفاده نمایید. متاسفانه بنرهای گیف قائدتا ابعاد کوچکی دارند و نمی توانید از تصاویر 3d پیچیده استفاده کنید. جون خوانایی ندارند.
اما باید صبوری کرد و دید که روند تبلیغات، سلیقه و استقبال مردم از تصاویر سه بعدی در آینده چگونه خواهد بود